SON DAKİKA
header-ad

Nuri Şahin : "Kanat oyuncusu alacağız"

An­tal­yas­por fut­bol so­rum­lu­su Nuri Şahin dü­zen­le­di­ği basın top­lan­tı­sı ile ha­zır­lık kam­pı­nın ilk eta­bı­nı de­ğer­len­dir­di.

    Şahin, geç­ti­ği­miz yıl ki ba­şa­rı­yı ya­ka­la­mak is­te­dik­le­ri­ni ve buna inan­dık­la­rı­nı ifade eder­ken, açık­la­ma­sın­da şun­la­rı söy­le­di :
    “Kam­pı­mız iyi geçti. Ant­ren­man­la­rı­mız çok iyi geçti. Ofan­sif an­lam­da ça­lış­tık. De­fan­sif ça­lış­ma­la­rı­mı­zı ikin­ci etap kamp­ta ya­pa­ca­ğız. İlk etap­ta genç­le­ri­miz ve geçen yıl bi­zim­le be­ra­ber olan oyun­cu­la­rı­mız­la oyu­nu­mu­zu ge­liş­tir­mek için ça­lış­ma­lar yap­tık. Fi­zik­sel an­lam­da yük­len­dik. Mert’in bir sa­kat­lı­ğı oldu. Onun dı­şın­da sa­kat­lık ya­şa­ma­dık.
DO­ĞU­KAN BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ
    Do­ğu­kan’ın yo­lu­nu Allah açık etsin. Benim için çok önem­li bir oyun­cuy­du. Ben Do­ğu­kan’ın sa­de­ce takım ar­ka­daş­lı­ğı­nı yap­ma­dım, hem ağ­bi­li­ği­ni hem de ho­ca­lı­ğı­nı yap­tım. Ben Do­ğu­kan’a çok ina­nı­yo­rum, çok ina­nı­yo­rum. Zor gün­le­rin­de her zaman ya­nın­da ola­ca­ğı­mı bi­li­yor. Ora­lar­da ken­di­si­ni gös­te­rip daha da yük­sek­le­re çı­ka­ca­ğı­na emi­nim. Do­ğu­kan çok ka­li­te­li bir oyun­cu. Çok ye­te­nek­li bir isim. Onu her zaman söy­le­dim. Bunu da yavaş yavaş gör­me­ye baş­la­dı. Ben Do­ğu­kan’ı zir­ve­ler­de gör­mek is­te­rim. İnşal­lah dur­maz.
BİZ BA­ŞA­RI­NIN GE­LE­CEĞİNDEN EMİNDİK
    Biz gö­re­ve baş­la­dı­ğı­mız­da skor­lar fena de­ğil­di. 8 maç­lık bir se­rü­ven ge­çir­dik. Fut­bo­lun için­de olan, Tür­ki­ye’de ola­ğan dışı kar­şı­lan­ma­yan bir süreç ya­şa­dık. Nor­mal­de Tür­ki­ye’de 8 maç ka­zan­ma­dı­ğı­nız veya kay­bet­ti­ği­niz zaman ço­ğun­luk­la de­ği­şik­lik­ler olu­yor. Biz kulüp ola­rak, ho­ca­lar ola­rak, fut­bol­cu­lar ola­rak hiç bir zaman öyle bir şey his­set­me­dik.
    Bizim ant­ren­man­lar­da gör­dük­le­ri­miz ba­şa­rı­nın ge­le­ce­ği­ni gös­te­ri­yor­du. Bunu her­kes his­se­di­yor­du. 8 haf­ta­lık sü­reç­te takım için­den al­dı­ğı­mız me­saj­lar­da çok iyiy­di. Ben bu ko­nu­da çok ra­hat­tım. 8 haf­ta­yı nasıl ge­çir­diy­sek 16 haf­ta­yı da aynı şe­kil­de ge­çir­dik. Ama o ge­ri­de kaldı. O se­ri­yi, o re­kor­la­rı kimse biz­den alamaz.​ Yaşadık. Bir gün ho­ca­lı­ğı bı­rak­tı­ğım­da her zaman çok güzel anı ola­rak ha­tır­la­ya­ca­ğım.
    Bu sezon hedef koy­mak yan­lış olur. Li­gi­miz­de çok ka­li­te­li ta­kım­lar var. Bizim her maça ka­zan­mak içim çı­ka­ca­ğı­mı­zın ga­ran­ti­si­ni ve­re­bi­li­rim. Ta­raf­tar­la­rı­mı­za, ku­lü­bü­mü­ze, se­ven­le­ri­mi­ze, sev­me­yen­ler,imize bu sözü ve­re­bi­li­rim.
Biz oyu­nu­mu­zu ge­li­şir­mek is­ti­yo­ruz. Daha oyunu do­mi­ne eden bir takım olmak is­ti­yo­ruz. Ne­re­ye gi­der­sek gi­de­lim, An­tal­ya’da olsun veya ol­ma­sın her maçta 3 puan için sa­ha­ya çı­ka­ca­ğız.
BEN ÖYLE BİR GÖ­RÜN­TÜ VER­MEDİM
    Ben 8 maç­lık se­ri­de hiç olum­suz bir gö­rün­tü ver­di­ği­mi dü­şün­mü­yo­rum. Ken­di­me çok gü­ve­ni­yo­rum. Bu işi de çok iyi ya­pa­bi­le­ce­ği­miz­den ekip ola­rak emi­nim.
BO­RUSSİA DORT­MUND TA­RAF­TA­RI­YIM
    Gönül ister ki bir gün Av­ru­pa ma­çı­mı­zı orada oy­na­ya­lım. Rakip ola­lım. Şim­di­lik ha­zır­lık ma­çın­da kar­şı­la­şa­ca­ğız. Bunu her zaman söy­lü­yo­rum, söy­le­mek­ten de sı­kıl­mı­yo­rum. Tür­ki­ye’de bü­yü­yen ço­cuk­lar nasıl An­tal­yas­por, Be­şik­taş, Fe­ner­bah­çe, Trab­zons­por ta­raf­ta­rı ise ben de Bo­rus­sia Dort­mund ile bü­yü­müş bir in­sa­nım. Bo­rus­sia Dort­mund’un benim için yeri çok çok fark­lı. Ben bir ta­raf­ta­rım. Çok çok şans­lı bir in­sa­nım. Hem ta­raf­ta­rı olup hem de kap­tan­lı­ğı­nı yap­mış, şam­pi­yon­luk­lar ya­şa­mış bir in­sa­nım. Orası benim her zaman evim ola­cak. Oraya dön­mek, takım ar­ka­daş­la­rı­mı, ça­lı­şan­la­rıi yö­ne­ti­ci­le­ri gör­mek güzel ola­cak.
    Bence bizim ta­kı­mı­mız için ve özel­lik­le genç ar­ka­daş­la­rı­mız için çok güzel bir tec­rü­be ola­ca­ğı­nı dü­şü­nü­yo­rum .
YA­PI­LAN TRANS­FER­LER­DEN ÇOK MEM­NU­NUM
    Ben şu ana kadar ya­pı­lan trans­fer­ler­den çok mem­nu­num. Ben bu ko­nu­da baş­ka­nı­mı­za ve yö­ne­ti­ci­le­ri­mi­ze çok te­şek­kür ede­rim. Benim özel­lik­le ilk is­te­di­ğim trans­fer­le­ri çok erken yap­tı­lar. Ben Al­pe­ren, Soner ve Ömer Top­rak trans­fe­ri­ni en kısa za­man­da bi­tir­me­miz ge­rek­ti­ğin­den emin­dim. Çünkü, başka ta­kım­lar­da ala­bi­lir­di. Başka ta­kım­la­rın­da lis­te­le­rin­dey­di. Sa­ğol­sun­lar ter­cih­le­ri­ni An­tal­yas­por’dan yana kul­lan­dı­lar. Genç Dev­ran’ı aldık. Genç ve ge­liş­me­ye açık bir çocuk. U18 milli ta­kı­mı oyun­cu­su.
KANAT OYUN­CU­SU ALA­CA­ĞIZ
    Biz ikin­ci ya­rı­da­ki kanat oyun­cu­la­rı­mı­zı kay­bet­tik. Do­ğu­kan’ı kay­bet­tik. Ndao’nun da ki­ra­lık sü­re­ci bitti. Biz kanat oyun­cu­su ala­ca­ğız. Bunda hem fi­ki­riz. Ama ku­lü­bü­mü­zün şart­la­rı­na uygun bir şe­kil­de trans­fer yap­mak­tan ya­na­yız. Sa­de­ce trans­fer yap­mak için trans­fer yap­mak is­te­mi­yo­rum. Her hoca ister ta­kı­mı ilk gün­den hazır olsun. Ama fut­bo­lun için­den gelen bi­ri­si ola­rak ne kadar zor ol­du­ğu­nu ve kolay ol­ma­dı­ğı­nı bi­li­yo­rum. Ka­fa­mız­da be­lir­le­di­ği­miz pro­fil­ler var. Yö­ne­ti­ci­le­ri­miz, tek­nik he­ye­ti­miz, ça­lı­şan­la­rı­mız, Scout eki­bi­miz 24 saat bunun için ça­lı­şı­yor. En doğru ka­ra­rı ver­mek is­ti­yo­ruz. Ama trans­fer ola­cak.
    Gön­de­ri­le­cek­ler diye bir liste yap­ma­dım. Tür­ki­ye’de böyle bir şey var. Ama benim ha­zır­la­dı­ğım bir lis­tem yok. Tabii ki forma şansı bu­la­ma­ya­cak oyun­cu­la­rı­mız var. On­lar­la açık açık ko­nuş­tuk. Onlar için ay­rı­lır­lar­sa daha ha­yır­lı ola­ca­ğı­nı söy­le­dik.
    Genç oyun­cu­la­rı­mız var. Bu etap­tan sonra bir karar ve­re­ce­ğiz. Al­man­ya’ya gö­tü­re­ce­ği­miz genç­ler ola­cak. Ay­rı­la­cak olan­lar isim­ler­de. Trans­fer dö­ne­min­de­yiz. Bun­lar fut­bo­lun içe­ri­sin­de var.
    Daha ön­ce­de söy­le­dim. Kulüp şart­la­rı­na en uygun trans­fer­le­ri yap­mak is­ti­yo­ruz.
HAJİ WRİGHT BİZİ İSTİYOR, BİZ DE ONU
    Haji Wright ile il­gi­li gö­rüş­me­le­ri­miz devam edi­yor. Bu sak­la­na­cak bir durum değil. Biz Haji Wright’ı is­ti­yo­ruz, Haji Wright bizi is­ti­yor. İnşal­lah en kısa za­man­da biter.
    Bu­ra­da Haji Wrigh’ta ayrı bir pa­rağ­raf açmak is­ti­yo­rum. İna­nıl­maz bir duruş ser­gi­le­di. İna­nıl­maz bir ka­rak­ter ser­gi­le­di. İlk sdev­re ben hoca ol­du­ğum­da oy­na­ya­ma­yan bir oyun­cuy­du. Beli bana da gönül ko­ya­bi­lir­di. Forma şansı bek­le­di, for­ma­yı kaptı ondan sonra da yo­lu­na dolu diz­gin devam etti. Bizde onun­la devam etmek is­te­di­ği­mi­zi söy­le­dik. Çocuk hiç bir zaman bize karşı fark­lı, başka ta­ra­fa fark­lı ko­nuş­ma­dı. Her zaman bu­ra­da kal­mak is­te­di­ği­ni söy­le­di. “ dedi.
'GA­LA­TA­SA­RAY İLE SE­ZO­NU AÇIP KA­PAT­MAK ÖNEMLİ DEĞİL’
    Yeni se­zo­na Ga­la­ta­sa­ray ile ya­pa­cak­la­rı maçla baş­la­ya­cak­la­rı­nı ifade eden Şahin, fiks­tür ko­nu­sun­da gö­rüş­le­ri­ni be­lirt­ti. 
    Nuri Şahin, "Fiks­tür çe­ki­lin­ce baş­ka­nı­mız­la ko­nuş­tu­ğu­muz­da 'fiks­tür çok iyi rahat ol' dedi. Bende ben ra­ha­tım baş­ka­nım dedim. Baş­kan­da 'ben kor­kar­sın zan­net­tim' dedi. Bence fiks­tür çok iyi. Hep­siy­le zaten oy­na­ya­ca­ğız. Benim için en önem­li­si se­zo­nu içe­ri­de aç­mak­tı. Kal­dı­ğı­mız yer­den devam etmek is­ti­yo­rum. Ta­raf­ta­rı­mız stad­yu­mu ta­ma­men dol­du­ra­cak­lar­dır. Be­ra­ber çok iyi ha­zır­la­nıp Ga­la­ta­sa­ray'ı yen­me­ye ça­lı­şa­ca­ğız. Se­zo­nu ga­li­bi­yet­le aç­ma­ya ça­lı­şa­ca­ğız. Ga­la­ta­sa­ray ile açıp ka­pat­mak benim için önem­li değil" diye ko­nuş­tu.
'FUT­BOL TA­RAF­TAR­SIZ GÜZEL OL­MU­YOR’
    İşini iyi ya­pa­rak in­san­la­rı stad­yu­ma çe­ke­bi­le­cek­le­ri­ne dik­kat çeken Nuri Şahin, "Ne kadar sa­mi­mi, ne kadar doğru ve ne kadar sev­giy­le yak­la­şır­sak bence bu da in­san­lar ta­ra­fın­dan onure edi­le­cek­tir. Üs­tü­ne bir de güzel fut­bol ve skor ge­lin­ce in­san­la­rın il­gi­si ar­ta­cak­tır. Ben 9'uncu ligde de ant­re­nör­lük yap­tım. Biz işi­mi­zi iyi ya­pa­lım in­san­lar gelir dedim. Ay­nı­sı An­tal­ya'da da oldu. An­tal­ya bir fut­bol şehri. İnsan­lar bunun far­kın­da değil ama An­tal­ya gayet mü­sa­it fut­bol şehri ol­ma­ya mü­sa­it. Ben stad­yu­mu dolu gör­me­yi is­te­rim çünkü fut­bol ta­raf­tar­sız güzel ol­mu­yor" dedi. 
'KARİYERİMİN EN ÖNEMLİ MA­ÇIN­DA ERDİLMAN'A GÖREV VERDİM'
    Alt ya­pı­dan oyun­cu­la­rın çık­tı­ğı­nı dile ge­ti­ren fut­bol so­rum­lu­su Şahin, "Ben Mus­ta­fa Er­dil­man belki benim ka­ri­ye­ri­min en önem­li maçta görev ver­dim. Er­dil­man'ın belki çe­ki­ne­ce­ği yerde ben ona pe­nal­tı atma şansı ver­dim. Ka­çır­dı ama canı sağ olsun. Bir kere bile kız­ma­dım. Ben sa­de­ce Nuri Şahin genç­le­ri oy­na­tı­yor diye forma şansı ver­mem. Çünkü kimse bize öyle forma ver­me­di. Forma as­la­nın ağ­zın­da, ala­cak­lar. Onlar oy­nar­sa ve for­ma­yı alır­sa ben gurur du­ya­rım. On­la­ra ala­bil­me­le­ri için eli­miz­den gelen yar­dı­mı ya­pı­yo­ruz. Ge­ri­si on­la­rın elin­de, sa­vaş­tık­la­rı ki­şi­le­rin isim­le­ri or­ta­da. On­lar­dan iyi olur­lar­sa on­la­ra forma ve­re­bi­li­rim" şek­lin­de ko­nuş­tu.
'EVİMİZDEKİ KAY­SERİSPOR MA­ÇI­NA ÇOK ÜZÜL­MÜŞ­TÜM’
    Tek­nik di­rek­tör ol­duk­tan sonra en üzül­dü­ğü maç so­ru­su­na Şahin, geç­ti­ği­miz se­zo­nun ikin­ci dev­re­sin­de oy­na­nan An­tal­ya'da 1-1 be­ra­be­re biten Kay­se­ris­por ma­çı­nın ol­du­ğu­nu söy­le­di. Şahin, "En çok üzül­dü­ğüm maç Kay­se­ris­por maçı di­ye­bi­li­rim. İçe­ri­de oy­na­dı­ğı­mız Kay­se­ris­por ma­çın­da daha erken bir çözüm bu­la­bi­lir­dim. Çö­zü­mü bul­mam zaman aldı. 60-65'inci da­ki­ka­lar­da otur­du oyun ka­fa­ma. Bek­le­di­ği­miz­den fark­lı oy­na­dı­lar. Bazen 6'lı sa­vun­ma yap­tı­lar. O maça üzül­müş­tüm" diye ko­nuş­tu.
'AN­TAL­YAS­POR'DA ÇOK MUT­LU­YUM’
    Ça­lış­ma or­ta­mı­nın sağ­lık­lı ol­ma­sı ge­rek­ti­ği­ne vurgu yapan Nuri Şahin, ko­nuş­ma­sı­nı şöyle sür­dür­dü: "Benim çok güzel bir fut­bol­cu­luk ka­ri­ye­rim oldu. Benim fi­nan­sal açı­dan, rahat ko­num­da­yım. Bu işi yapma ne­de­nim. Bir şey­ler ka­zan­mak, ku­pa­lar almak. Genç­le­ri oy­nat­mak. İnsan­la­ra do­kun­mak. Elim­den gel­di­ğin­ce on­la­rı yap­mak is­ti­yo­rum. Be­nim­de he­def­le­rim var. Kim­sey­le yarış içe­ri­sin­de de­ği­lim. Ondan iyi hoca ola­ca­ğım diye değil. Ben ola­bi­le­ce­ğim en iyi hoca olmak is­ti­yo­rum. Ben Allah izin ve­rir­se Bo­rus­sia Dort­mund'a bir gün, bir maç olsa bile sol ta­ra­fım­da 'Sarı duvar' ile bir­lik­te orada bu­lun­mak is­ti­yo­rum. Ben An­tal­yas­por'da çok mut­lu­yum. Laf olsun diye söy­le­mi­yo­rum. Şuan ki ça­lış­ma or­ta­mım çok sağ­lık­lı. Bas­kı­sız, her­kes bana çok gü­ve­ni­yor. Böyle devam et­tik­çe ben mut­lu­yum.”
'AN­TAL­YAS­POR'UN HO­CA­SI OL­MAK­TAN GURUR DU­YU­YO­RUM’
    Ga­la­ta­sa­ray'dan bir tek­li­fin gelip gel­me­di­ği so­ru­su­na An­tal­yas­por fut­bol so­rum­lu­su Nuri Şahin, "Şu ­an­da Ga­la­ta­sa­ray'da Okan Buruk ağa­bey var. Ben onun adına çok çok mutlu oldum. Benim için çok de­ğer­li ve güzel bir insan. Oğ­lu­nun da en büyük ha­ya­li oydu. Ben An­tal­yas­por'un ho­ca­sı­yım. Bun­dan da gurur du­yu­yo­rum. Ger­çek­ten ak­lım­dan şu­ra­yı bu­ra­yı ko­nu­şa­yım hiç bir zaman geç­me­di. Ga­la­ta­sa­ray çok büyük bir kulüp, bir camia ve saygı du­yu­yo­rum. Fe­ner­bah­çe, Be­şik­taş ve Trab­zons­por'a da saygı du­yu­yo­rum. Ben otu­rup da şu­ra­dan tek­lif geldi diye ko­nuş­mam. Beni is­te­yen varsa ku­lü­büm­le gö­rü­şür­ler. Ben şu­an­da çok mut­lu­yum. Ben spe­kü­las­yo­na da bu şe­kil­de gir­mek is­te­mi­yo­rum. Ta­kı­mı­mı se­zo­na en iyi şe­kil­de ha­zır­la­mak is­ti­yo­rum. Her Türk ku­lü­bü­nün ba­şa­rı­lı ol­ma­sı­nı di­li­yo­rum" şek­lin­de ce­vap­la­dı. 
'ÇOK GOL ATAN BİR AN­TAL­YAS­POR BEKLİYORUM’
Kampı iki etaba ayır­dık­la­rı­nı kay­de­den Şahin, "Biz iki etaba ayır­dık. Biz şu anda de­fan­sif an­lam­da hiç ça­lış­ma­dık. Geç­miş­te be­ra­ber ça­lış­tı­ğım ho­ca­lar­dan al­dık­la­rım­la be­ra­ber benim dü­şün­cem en iyisi ikiye ayır­mak­tı. İlk iki haf­ta­da hem fi­zik­sel an­lam­da ça­lış­ma­yı ve ofan­sif an­lam­da pren­sip­le­ri­mi­zi yer­leş­tir­me­yi Soner için, Al­pe­ren için, Ömer için, Dev­ran için­de onlar için­de önem­liy­di tabi ki pren­sip­ler üze­ri­ne ça­lış­mak. Geçen se­ne­ki maç­la­rı­mı­zı ana­liz etmek. Bu an­lam­da ça­lış­tık. Şu anda lig baş­la­sa de­fan­sif an­lam­da hazır de­ği­liz ama bunun bi­lin­cin­de­yiz. Ben oyun­cu­la­ra da ay­nı­sı­nı söy­le­dim. De­fan­sif an­lam­da her ha­ta­yı şu anda ben kabul ede­rim. O ko­nu­da hiç bir sı­kın­tı yok. Ama ofan­sif an­lam­da iki haf­ta­dır ça­lış­tı­ğı­mı­zı gör­mek is­ti­yo­rum bugün sa­ha­da. Bun­dan da emi­nim takım o ko­nu­da hazır ve üze­ri­ne koya koya gi­di­yor. Çok bas­kı­lı, önde oy­na­yan, topu do­mi­ne eden, çok gol atan bir An­tal­yas­por bek­li­yo­rum.
Maç ka­zan­ma baskı ya­rat­ma­ma­sı lazım ben eski bir hocam vardı. Maç ka­zan­dık­ça boyun uzar derdi. Ger­çek­ten ken­di­mi­ze gü­ve­ni­miz an­la­mın­da bo­yu­muz uzun ama ayak­la­rı­mız yere ba­sı­yor. Bizim üze­ri­miz­de hiç bir baskı ol­ma­dı. Onun re­ko­ru­nu kı­ra­yım, bunun re­ko­ru­nu kı­ra­yım, şunu is­ti­yo­rum, bunu is­ti­yo­rum ben ta­kı­mı­ma şunu söy­lü­yo­rum 'biz ba­şa­rı­lı olur­sak zaten re­kor­la­rın hepsi ge­le­cek­tir. Rahat olun. Hiç bir baskı ol­ma­dı. 8 maç­lık sü­re­de de çok baskı ol­ma­dı açık­ça­sı. Kulüp için­de, takım için­de bir baskı ol­ma­dı. Ay­nı­sı da 16 maç­lık kay­bet­me­di­ği­miz se­rü­ven­de de. Ken­di­mi­ze gü­ve­ni­yo­ruz. Oyun­cu­la­rım ken­di­ne çok gü­ve­ni­yor. Ta­kı­mı­mı­za çok gü­ve­ni­yo­ruz. Ama maç ka­za­na­ca­ğız, kay­be­de­ce­ğiz. Bu fut­bo­lun için­de olan şey­ler. İnşal­lah hiç bir maçı kay­bet­me­yiz ama çok ger­çek­çi değil tabi ki" diye ce­vap­la­dı.
'SA­DE­CE LAF OLSUN DİYE HO­CA­LIK YA­PA­CAK KADAR DA ZE­KA­SIZ DEĞİLİM’
Tek­nik Di­rek­tör ola­rak hiç bir zaman şüp­he­si­nin ol­ma­dı­ğı­na dik­kat çeken Şahin, "Olsa zaten bu işi kabul et­mez­dim. Bu çok basit yani ken­di­me gü­ven­me­sem sa­de­ce laf olsun diye ho­ca­lık ya­pa­cak kadar da ze­ka­sız de­ği­lim ga­li­ba. At­tı­ğım adım­la­rı dü­şü­ne­rek, bi­linç­li at­ma­ya gay­ret gös­te­ren bir in­sa­nım. Sevgi, saygı, çok ça­lış­mak. Allah'ta yü­zü­mü­ze baktı. Skor­lar geldi" .
* FE­RU­DUN ÖZ­GÜN­SÜR

Kaynak : Haber Merkezi
Ekleme Tarihi : 2022.07.14 17:03:50
Son Düzenlenme Tarihi :

Yorum Yap






Denetimler hız kesmiyor

38 bin 287 araç denetlendi, 5 araçta
ikiz, 2 araçta sahte plaka belirlendi


Sahte (İkiz) ve standart dışı plaka denetimi gerçekleştirildi
Trafik güvenliğinin sağlanması, sürücüleri, trafik kural, yasaklama ve kısıtlamalarına uygun şekilde araç kullanmaya yönelterek usulsüzlük ve suistimalleri en aza indirmek amacıyla 09-10 Ağustos 2023 tarihlerinde Sahte (ikiz) veya Standart Dışı Plaka Kullanımına yönelik özel denetim gerçekleştirildi.
• Ülke genelinde 38 bin 287 araç denetlendi.
• 3 bin 556 aracın şasi numaraları fiziki olarak araç içerisinde, cam üzerinde veya motor bölümünde incelendi.
• 219 araçta standart dışı plaka takıldığı ve kullanıldığı,
• 66 tescilli aracın plakasız veya plakaları eksik olarak kullanıldığı,
• 49 araç plakasında tahribat yapmak suretiyle okunurluğunun bozulduğu,
• 34 araçta plakalarının farklı yerlere takıldığı, 
• 5 araçta ikiz (başka araca ait) plaka kullanıldığı,
• 3 araçta sahte plaka kullanıldığı tespit edildi.
• 1 çalıntı araç yakalandı.
* EGM Basın

Kaynak : Haber Merkezi
Ekleme Tarihi : 2023.08.16 14:34:16
Son Düzenlenme Tarihi :





Başkan Böcek Elmalı ve Kaş’ta vatandaşların sorunlarını dinledi

Elmalı ve Kaş’ta muhtarlar ve vatandaşlarla bir araya gelen Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, sorunları dinleyerek hizmetlerini anlattı.
Elmalı merkez ve Yuva Mahallesi’nde gerçekleşen buluşmaya Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, Millet İttifakı Antalya mille..

Elmalı ve Kaş’ta muhtarlar ve vatandaşlarla bir araya gelen Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, sorunları dinleyerek hizmetlerini anlattı.
Elmalı merkez ve Yuva Mahallesi’nde gerçekleşen buluşmaya Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, Millet İttifakı Antalya milletvekilleri, il başkanları, 48 muhtar, STK temsilcileri ve vatandaşlar katıldı. Sorun, talep ve önerileri dinleyen Başkan Muhittin Böcek, hizmetlerini anlattı. Tüyü bitmemiş yetimin hakkını koruyarak bugünlere geldiğini ifade eden Başkan Muhittin Böcek, “Toroslar’ın evladı dediniz bağrınıza bastınız. Antalyalı hemşehrilerimiz için gece gündüz demeden ekibimle birlikte koşmak, çalışmak boynumun borcudur. Kimseyi ötekileştirmeden, birlik ve beraberlik içinde hizmetlerimize devam ediyoruz. Bu anlayışla 4 yıl tamamladık. Faaliyet raporum belediye meclisinde siyasi partilerin desteğiyle oy birliğiyle geçti. Önce Allah’a sonra halkıma hesap veriyorum. Doğup büyüdüğüm topraklar için azim ve kararlılıkla çalışmaya devam edeceğim” dedi.

Yuva’ya düğün salonu
Başkan Böcek, ardından Yuva Mahallesi’nde vatandaşların sorunlarını dinledi. Yuva’ya düğün salonu kazandıracaklarını söyleyen Başkan Böcek, projenin ihalesini 30 Mayıs’ta gerçekleştireceklerini müjdeledi. Yuva’da 9 kilometrelik içme suyu çalışması yaptıklarını aktaran Başkan Böcek, besicilere iki süt tankı hibe ettiklerini, üreticilere 2 kilometrelik sulama borusu desteğinde bulunduklarını anlattı. Başkan Böcek, Yuva’yı yayladan Fethiye’ye bağlayan 17 kilometrelik yolu da bitireceklerini kaydetti.

Kaş’ta sorunları dinledi
Başkan Böcek, Elmalı’nın ardından Kaş’taki programında muhtarlar, Sulama Birliği başkanları, dernek başkanları, STK temsilcileri ve Kaşlı vatandaşlarla bir araya geldi. Toplantıya; CHP Grup Başkan Vekili Özgür Özel de katıldı. İttifakın Belediye Başkanı olarak planlı, kurallı, kimlikli bir kent hedefiyle yola çıktığını söyleyen Başkan Muhittin Böcek, “Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı olarak ortak akılla şehrimizi yöneteceğiz dedik. Herkesi kucaklayarak, kimseyi ayrıştırmadan hizmet ediyoruz. Bu anlayışla çalışmalarımızı sürdürdük, sürdürmeye de devam edeceğiz” diye konuştu.

Kaş’a 886 milyon TL’lik yatırım
Kaş’ın Antalya’nın en özel ve güzel ilçelerinden biri olduğunu söyleyen Başkan Böcek, “Kalan 10 ayda yapacaklarımızla beraber Kaş’ta 886 milyon TL’lik yatırımımız var. Kaş bizim her şeyimiz. Muhtarlarımızla ve STK’larımızla yaptığımız buluşmalarımıza devam edeceğiz. Burada sizlerle beraber güzel çalışmalar yapacağız. Cumhuriyet’imizin ikinci yüzyılıyla, ülkemizin geleceğiyle ilgili olarak; çocuklarımızın istismara uğramadığı gençlerin yurt dışına kaçmadığı geleceğe umutla baktığı kadınlarımızın yüzünün güldüğü çiftçimizin halkımızın mutlu olduğu güzel bir ülke diliyorum” ifadelerini kullandı.

Özel, Antalya ekonomisi için söz verdi
CHP Grup Başkan Vekili Özgür Özel de 28 Mayıs’ta ikinci turu düzenlenecek seçimlerin Türkiye için önemine dikkat çekti. Özel “Türkiye’de ekonomi düzelince, işler yoluna girince Antalya’nın hem ekonomisi düzelecek, hem uluslararası ilişkileri düzelecek, hem de Antalyalı turizmciye verilen krediler destekler artacak. Göreceksiniz modern ülkelerde arttığı gibi Antalya tarihinin en çok turistini ağırlayacak. Antalya çiftçisi tarihinin en büyük ihracatını yapacak. Antalya ekonomisi tarihinin en canlı dönemini yaşayacak. Bunun için hepinize söz veriyoruz” şeklinde konuştu.
Kaynak : İHA
Ekleme Tarihi : 2023.05.24 12:28:30
Son Düzenlenme Tarihi :