SON DAKİKA
header-ad

Coşkun: CHP Elmalı İlçe Başkanlığı’ndan istifa etmeyi düşünmüyorum

CHP Elmalı İlçe Başkanı Coşkun: Atanmışların değil, sandıktan çıkan seçilmişlerin yanındayız

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu başkanlığında, CHP Genel Merkezi’nde dün gerçekleştirilen Merkez Yönetim Kurulu (MYK), ve Parti Meclisi (PM) toplantısında aralarında Antalya’nın da olduğu iki il başkanı ve yönetimi görevden alındı.Toplantının ardından gelen yapılan ilk açıklamalarda CHP’de Antalya İl Başkanı Nail Kamacı’nın yerine CHP Antalya İl Başkanlığı’na Hasan Şahin atandı. Bu gelişme üzerine Elmalı İlçe Başkanı Yakup Coşkun, 19 ilçe başkanı ile birlikte düzenlenen toplantıya katıldı. Coşkun, Elmalı İlçe Başkanlığı görevinden istifa etmeyeceğini kaydederken, “Partimizin Antalya’daki demokratik meşruiyetini temsil eden seçilmiş İl Başkanımız Sayın Nail Kamacı ve İl Yönetim Kurulu üyelerimizin, “atanmış” bir yapı tarafından görevden alınması, yalnızca bir yönetim değişikliği değil, örgüt iradesine vurulmuş ağır bir darbedir “dedi.


19 ilçe başkanı ile birlikte bir açıklama yapan CHP Elmalı İlçe Başkanı Yakup Coşkun, “Bizler, Antalya’nın 19 ilçesinde Cumhuriyet Halk Partisi’nin iradesini temsil eden seçilmiş ilçe başkanları olarak; bugün yaşanan  hukuksuz ve tarihi bir leke olan bu müdahaleyi tümüyle  reddediyoruz” dedi.

CHP Elmalı İlçe Başkanı Yakup Coşkun, 19 ilçe başkanı ile birlikte altına imza attığı açıklamayı Elmalı kamuoyu ile paylaştı:

“Partimizin Antalya’daki demokratik meşruiyetini temsil eden seçilmiş İl Başkanımız Sayın Nail Kamacı ve İl Yönetim Kurulu üyelerimizin, “atanmış” bir yapı tarafından görevden alınması, yalnızca bir yönetim değişikliği değil, örgüt iradesine vurulmuş ağır bir darbedir.

Bizler,  atanmışların değil, sandıktan çıkan seçilmişlerin yanındayız. Siyasi iradenin AKP’nin yargı kolları eliyle dizayn edilmeye çalışıldığı bu süreci, iktidarının demokrasiyi tahakküm altına alma çabalarının bir parçası olarak görüyoruz. 

Ülkemizin yasalarına, Partimizin tüzüğüne ve demokratik geleneklerine aykırı olan bu “mutlak butlan” ın uzantısı niteliğindeki müdahale, Cumhuriyet Halk Partisi örgütünün ortak vicdanında yok hükmündedir.

Tarihten gelen sorumluluğumuz, demokrasiye olan sarsılmaz inancımız ve örgüt birlikteliğimizle; hukuksuz kararları tanımıyor, seçilmiş iradeye sahip çıkıyor, Antalya halkının gerçek sorunlarını çözmek, halkın iktidarını kurmak için sahadaki mücadelemizi kararlılıkla sürdüreceğimizi buradan bildiriyoruz. 

Genel Başkanımız Sayın Özgür Özel’in de ifade ettiği gibi “asıl olan büyük ve lüks binalar değil, halkla doğrudan kurulan gönül bağıdır. ” dediği gibi bu zorlu süreçte omuz omuza vererek, halkımızla birlikte yürümeye ve Cumhuriyetimizi yeniden demokrasiye kavuşturmak için çalışmalarımıza  devam edeceğimizi kamuoyuna saygıyla duyurulur.                           * Abdültalip GÜNGÖR

Kaynak : Haber Merkezi
Ekleme Tarihi : 2026.06.24 10:17:03
Son Düzenlenme Tarihi :

Yorum Yap






Var mı Başka Seçkin Öğretmen !!!

El­ma­lı’nın Yuva Ma­hal­le­si Yuva İlko­ku­lu’ndan öğ­ren­ci­ler ilk kez Antal­ya Stad­yu­mu­nu gör­dü­ler, ilk kez maç iz­le­di­ler, ilk kez Nuri Şahin’i ya­kın­dan gör­dü­ler, ve An­tal­yas­por’un bu sezon ilk 4 gollü gali­bi­ye­ti­ne şahit oldular

    El­ma­lı’lı ço­cuk­la­rın An­tal­yas­por sev­gi­si­ni ateş­le­yen, an­la­tan, tanıma­sı­nı sağ­la­yan An­tal­yas­por sev­da­lı­sı öğ­ret­men Seç­kin Erol oldu.
    Sos­yal med­ya­dan bir pay­la­şım yaptı. Ge­ri­si çorap sö­kü­ğü gibi geldi.
    Şimdi ba­kı­yo­rum sos­yal med­ya­dan pay­la­şa­rak sa­hip­len­me­ye çalışan­lar tü­re­di.
    Seç­kin öğ­ret­me­nin ilk sos­yal medya çağ­rı­sı­nı ha­ber­leş­ti­ren, gündeme ta­şı­yan, Baş­kan Aziz Çetin ve Yö­ne­tim Ku­ru­lu’na des­tek olma­sı için ga­ze­te­den çağ­rı­da bu­lu­nan ki­şi­yim.
    Öğ­ren­ci­le­rin Gi­re­suns­por ma­çı­na ge­le­cek­le­ri­ni de ilk ha­ber­leş­ti­ren yine benim. Çor­ba­da tuzum ol­du­ğu­na ina­nı­yo­rum.
    Öğ­ren­ci­le­rin gel­me­sin­de, An­tal­yas­por’u iz­le­me­sin­de payım var.
    Ama benim payım, ne Seç­kin Erol öğ­ret­men kadar,
    Ne öğ­ren­ci­le­rin git­me­si­ne “evet“ diyen onlarla birlikte tribünde yer alan okul mü­dü­rü Hü­se­yin Te­ke­li kadar,
    Ne pay­laşı­mın ar­dın­dan bir kaç gün içe­ri­sin­de ço­cuk­la­rın An­tal­yas­por’lu ol­ma­sı için 07 Genç­lik Gru­bu­nu adeta se­fer­ber eden, kaş­kol - bere - polar gönderen, ço­cuk­la­ra 07 Genç­lik Ta­raf­tar Lo­ka­lin­de öğle ye­mek­le­ri­ni elle­riy­le ikram eden Tolga Cö­mer­toğ­lu kadar   
    Ne de, öğ­ren­ci­le­rin pas­so­lig kartının pa­ra­sı­nı ce­bin­den öde­yen An­tal­yas­por Baş­ka­nı Aziz Çetin kadar payım var.
    Ama, yine de çor­ba­da tuzum var, mutluyum.
    Bizim Seç­kin Erol gibi öğ­ret­men­le­re, ken­tin ta­kı­mı için "hayır" demeyen okul mü­dür­le­ri­ne, müdür yar­dım­cı­la­rı­na ih­ti­ya­cı­mız var.
    İna­nı­yo­rum ki o öğ­ren­ci­ler geri dö­nüş­le­rin­de halen maçın atmosferini ya­şa­ma­ya devam et­ti­ler. Maçın he­ye­ca­nı­nı Pa­zar­te­si günü okul ar­ka­daş­la­rı­na, so­kak­ta­ki ar­ka­daş­la­rı­na da an­lat­tı­lar.
    Var mı başka Seçkin öğ­ret­menler, öğ­ren­ci­le­ri­ni An­tal­yas­por’lu yap­mak isteyenler. Yö­ne­tim­den ta­lep­te bu­lu­nan.
    İna­nı­yo­rum ki bu ta­lep­ler Başkan  AQziz Çetin ve yö­ne­tim ta­ra­fın­dan gözü ka­pa­lı ye­ri­ne geti­ri­lecek. Tolga Cömertoğlu parasını ve zamanını  o çocuklara yine ayıracak. 07 Gençlik seferber olacak.
    An­tal­yas­por fut­bol so­rum­lu­su Nuri Şahin maç ön­ce­sin­de yap­tı­ğı konuş­ma­da tri­bün­ler­de­ki ço­cuk­la­rı örnek gös­ter­di. On­la­rı tri­bün­ler­de­ki ço­cuk­lar­la mo­ti­ve etti.
    Tri­bün­ler­de kaç çocuk vardı bil­mi­yo­rum. Takım ha­lin­de giren de var, elin­den 2 ço­cu­ğu­nu tu­ta­rak koşa koşa maça gelen de var, ailecek çocuk­la­rıy­la maça gelen de vardı.
    Yine tri­bün­ler­de 10 bin ki­şi­yi bile bu­la­ma­dık.
    Bu ko­nu­da ha­ki­ka­ten sı­kın­tı büyük ama. Ge­le­ce­ğin te­mel­le­ri­ni atma­ya, hem de sağ­lam at­ma­ya baş­la­dık. * Ferudun ÖZGÜNSÜR

Kaynak : Haber Merkezi
Ekleme Tarihi : 2022.03.21 06:52:25
Son Düzenlenme Tarihi :





Antalya Büyükşehir Belediyesi İslahiye’de kreş açtı

Antalya Büyükşehir Belediyesi depremden etkilenen Gaziantep’in İslahiye ilçesi Kabaklar Köyü’nde kreş açtı. Kabaklar Köyü Kültür Evi tadilat çalışmalarının ardından tefrişatı da yapılarak çocuklara hizmet verecek bir kreş haline getirildi.

Depremden zarar gören illerden biri olan Gaziantep’in Nurdağı ve İslahiye ilçelerinde koordinasyon merkezi kuran Antalya Büyükşehir Belediyesi her ihtiyaca cevap verecek çalışmalar yapıyor. Deprem sonrası merkez il ve ilçelerde yaşayan ailelerin ata ocağı, baba ocağı dedikleri köylere dönüş yapması nedeniyle köylerde çocuk sayısı arttı. Nurdağı ve İslahiye ilçelerinde kreş ihtiyacının doğması üzerine harekete geçen Antalya Büyükşehir Belediyesi ilk kreşini açtı. 

KÜLTÜR EVİ KREŞ OLDU

İslahiye ilçesi Kabaklar köyünde Kültür Evi binası kreş olarak düzenlendi. Antalya Büyükşehir Belediyesi ekipleri tarafından boya, badanası yapılan, elektrik tesisatı elden geçirilen binanın iç tefrişatı da tamamlandı. Çocuklar için oyun alanları, boyama alanları, kütüphane gibi ünitelerin oluşturduğu kreş, Gaziantepli depremzede çocukların bir nebze de olsa yüzünü güldürdü. 

NURDAĞI’NA DA KREŞ YAPILACAK

Antalya Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı Şube Müdürü Etem Sardoğan, Nurdağı ilçesinde de kreş ihtiyacı olduğunu belirterek uygun bir bina arayışının sürdüğünü belirtti. Sardoğan, sağlam ve uygun bir bina bulunmasının ardından kısa sürede buranın da kreş olarak düzenleneceğini söyledi.



Kaynak : Haber Merkezi
Ekleme Tarihi : 2023.03.14 10:32:15
Son Düzenlenme Tarihi :