SON DAKİKA
header-ad

ANTALYASPOR'DAN KAMUOYUNA DUYURU

Son günlerde kulübümüz etrafında oluşan birlik ve beraberlik ruhunu güçlendirmek amacıyla taraftar gruplarımız tarafından organize edilen ve büyük bir katılımla gerçekleştirilen "Antalyaspor Sahipsiz Değildir" etkinliği, hem şehrimizde hem de sosyal medya mecralarında geniş yankı uyandırmıştır.

Bu anlamlı organizasyona katılım sağlayan, katılmayı arzu ettiği halde çeşitli nedenlerle aramızda olamayan ve gönülden destek veren tüm Antalyaspor sevdalılarına en içten teşekkürlerimizi sunuyoruz.

Etkinliğimizin temel amacı; 7’den 70’e tüm Antalyaspor camiasını ve Antalya şehrini yeniden ortak değerimiz olan Antalyaspor çatısı altında buluşturmak, bütünleştirmek, birlik ve beraberliği güçlendirmek, kulübümüzün yeniden hak ettiği yer olan Süper Lig’e yükselmesi için gerekli maddi ve manevi desteği sağlamaktır.

Bu denli önemli bir organizasyonun özellikle spor kamuoyunda ve yerel basında daha geniş yer bulmasını temenni etmekte ve herkesin bu sürece kendi imkânları ölçüsünde katkı sunmasını beklemekteyiz. Ancak bugün bazı basın organlarında etkinliğin ana amacını gölgede bırakabilecek yorum ve değerlendirmelere yer verilmesi bizleri üzmüştür. Bu nedenle kamuoyunu doğru bilgilendirme ihtiyacı doğmuştur.

Öncelikle belirtmek isteriz ki, kulübümüz adına yapılacak resmi açıklamalar ve ilgilendirmeler yalnızca Basın Sözcülüğü tarafından gerçekleştirilecektir.

Etkinlik sırasında Başkanımız Sayın Mustafa Ergün tarafından doğaçlama yapılan konuşmasında sarf edilen ve kamuoyunda farklı şekillerde yorumlanan ifadeler; Antalyaspor taraftarına, Antalya halkına, iş dünyasına, kamu kurum ve kuruluşlarına yönelik bir eleştiri ya da sitem amacı taşımamaktadır.

 Başkanımız, konuşmasını büyük bir heyecan ve yoğun duygular içerisinde gerçekleştirmiş; kulübümüzün içinde bulunduğu zor şartları ve Antalyaspor’un yaşadığı sıkıntıları dile getirirken, birlik ve beraberliğin yeterince sağlanamamasından duyduğu ağır üzüntüyü ifade etmek istemiştir. Söz konusu ifadelerin tüm Antalya şehrine yönelik bir değerlendirme olarak algılanması kesinlikle doğru değildir.

Başkanımız Sayın Mustafa Ergün öncülüğünde Yönetim Kurulumuz, kulübümüzün geleceği için yoğun bir çalışma yürütmektedir. Bu süreçte en büyük önceliğimiz, kulübümüz açısından hayati önem taşıyan destek kampanyamızın başarıya ulaşmasıdır.

Dün gerçekleştirdiğimiz organizasyonda odaklanılması gereken asıl konu da budur. Amacımız, başlatılan destek kampanyasıyla kulübümüzün ihtiyaç duyduğu maddi kaynakları oluşturmak ve Antalyaspor’un yeniden güçlü yarınlara ulaşmasını sağlamaktır.

Bu vesileyle başta değerli basın mensuplarımız olmak üzere, kamu kurum ve kuruluşlarını, iş dünyasını, sivil toplum kuruluşlarını ve Antalya ekonomisine katkı sağlayan tüm kişi ve kuruluşları kampanyamıza destek vermeye davet ediyoruz.

Antalyaspor, Antalya’nın ortak değeridir. Bu değere sahip çıkmak hepimizin ortak sorumluluğudur.

Saygılarımızla.

Av. Ali Topuz

Antalyaspor A.Ş. Basın Sözcüsü


Kaynak : Haber Merkezi
Ekleme Tarihi : 2026.06.25 11:05:55
Son Düzenlenme Tarihi : 2026.06.25 11:10:17

Yorum Yap






Karayolunun ortasında çıplak ayakla yürüyünce jandarmayı harekete geçirdi

Antalya’nın Manavgat ilçesinde karayolunun ortasında çıplak ayakla yürüyen şahıs, jandarma ekiplerince ikna edilerek karakola götürüldü. Ekip aracına binmek istemeyen şahıs, “Siz bana gösterin, ben kıyıdan giderim. Allah’ın yolunda gidiyorum. Ben Türküm ve bir garip yolcuyum” dedi.
Sabahın erken saatlerinde Manavgat-Alanya D-400 karayolunda bir şahsın yol ortasında araçların arasında yalınayak yürüyerek Alanya istikametine giden ve trafiği tehlikeye düşüren bir kişinin olduğu ihbarı Manavgat İlçe Jandarma Komutanlığı Merkez Jandarma Karakolu ekiplerini harekete geçirdi. Nifrit Köprüsü’nü geçen ekipler, emniyet şeridini belirleyen beyaz çizgiyi takip ederek yol ortasında yalınayak yürüyen şahsı Manavgat-Alanya karayolunun 8. kilometresinde durdurdu. Jandarma ekiplerini karşısında gören şahıs, ekiplerin kenara gelip araca binmesini istemesi üzerine ağlamaklı bir ses tonuyla, “Benim evim vatanım. Siz beni bırakın, nereden gitmem gerekiyorsa söyleyin oradan gideyim. Allah’ın izniyle kenardan kenardan giderim. Türküm, bir garip yolcuyum. Allah’ın yolunda gidiyorum" dedi.
Jandarma ekipleri şahsı ikna ettikten sonra Merkez Karakoluna getirirken, adının Ramazan Ekici olduğu belirlenen şahsa yiyecek ısmarlanarak karnı doyuruldu. Jandarmanın "Sana simit alayım, yer misin?" sözlerine "Benim param yok. Sana ne vereceğim?" diye cevap veren Ramazan Ekici, jandarmanın "Senin duan bize yeter" demesi üzerine simidi yemeyi kabul etti. Kısa süre önce annesini kaybettiği öğrenilen Ramazan Ekici, Serik’ten gelen akrabalarına teslim edildi.
Kaynak : İHA
Ekleme Tarihi : 2023.07.09 15:41:07
Son Düzenlenme Tarihi :





Alanya Beldibi yolu asfalta hazırlanıyor

Büyükşehir Belediyesi, Alanya’nın kırsal mahallelerindeki yolların konforunu artırmak için yoğun şekilde çalışmaya devam ediyor. Antalya Büyükşehir Belediyesi Kırsal Hizmetler Dairesi Başkanlığı Alanya’da çalışmalarına aralıksız devam ediyor. Demirtaş Vadisi’nde bulunan Beldibi Mahallesi grup yolunun standartlarını yükseltmek için başlatılan çalışmalar sürüyor. 
DOLGU VE SIKILAŞTIRMA ÇALIŞMASI
6 kilometrelik yolun dar olan yerleri genişletildi,  yağmur suları ve dere geçişlerinin olduğu noktalara büzler konuldu, ayrıca yol kenarlarına şarampoller yapıldı. Asfalt öncesi hazırlıklara geçen ekipler, yolda dolgu ve sıkıştırma çalışması gerçekleştiriyor. Alt yapı ve asfalta hazırlama çalışmalarının ardından asfalt sezonunun başlamasıyla birlikte yol sathi kaplama ile asfaltlanacak. 
SAPADERE YOLUNA DUVAR
Alanya Kırsal hizmetler ekipleri diğer taraftan Sapadere Mahallesi grup yolunda sürekli heyelan olan bölümüne taş duvar çalışması yapıyor. Heyelan olan bölüm temizlendikten sonra bir daha sorun yaşanmaması için bölgeye beton harçlı taş duvar örülüyor. Çalışmalar önümüzdeki hafta tamamlanacak ve yol daha güvenli hale gelecek.    -BLD.BSN.

Kaynak : Haber Merkezi
Ekleme Tarihi : 2023.06.13 11:53:55
Son Düzenlenme Tarihi :