SON DAKİKA
header-ad

Kotan’a hem ‘geçmiş olsun’ ziyareti, hem de CHP’DEKİ SÜREÇLE İLGİLİ FİKİR ALIŞVERİŞİ !

Öncelikle bende Konyaaltı Belediye Başkanı Cem Kotan’a ‘geçmiş olsun’ dileklerimi iletiyorum.

Başta Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Büşra Özdemir olmak üzere Kepez Belediye Başkanı Mesut Kocagöz ve Döşemealtı Belediye Başkanı Menderes Dal, yakın zamanda operasyon geçiren Konyaaltı Belediye Başkanı Cem Kotan’ı belediye de ziyaret edip, geçmiş olsun dileklerini ilettiler.

Ama Konyaaltı Belediyesi’nden gönderilen konu ile ilgili ilk basın açıklamasında Konyaaltı Belediye Başkanı Cem Kotan, Kepez Belediye Başkanı Mesut Kocagöz ve Döşemealtı Belediye Başkanı Menderes Dal’ı makamında ağırladı. Gerçekleşen ziyaretlerde Türkiye’nin gündemine ilişkin konular değerlendirilirken, ilçeler arasında sürdürülecek ortak çalışmalar ve iş birliği imkanları üzerine görüş alışverişinde bulunuldu” denildi.

Antalya Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Büşra Özdemir’in, Başkan Cem Kotan’ı yine Konyaaltı Belediyesi’nde ziyareti ile ilgili olarak ‘Gerçekleşen nezaket ziyaretinde Antalya ve Konyaaltı’nda devam eden hizmetler, planlanan projeler ve iki kurum arasındaki iş birlikleri masaya yatırıldı. Görüşmede ayrıca, vatandaşların yaşam kalitesini artırmaya yönelik projeler hakkında fikir alışverişinde bulunuldu. Antalya’nın gelişimi için yerel yönetimler arasındaki koordinasyonun önemine dikkat çeken Kotan ve Özdemir, ortak hedefler doğrultusunda iş birliğinin sürdürülmesi konusuna vurgu yaptı” denildi.

CHP’nin içinde bulunduğu şu belirsizlik ortamında Kotan’a yapılan ziyaretlerin sadece ‘geçmiş olsun’ la sınırlı kalmadığı, CHP’deki süreçle ilgili bir hazırlık, fikir alışverişi taşıması ihtimali yüksek.
   *Ferudun ÖZGÜNSÜR

Kaynak : Haber Merkezi
Ekleme Tarihi : 2026.06.26 11:08:28
Son Düzenlenme Tarihi : 2026.06.26 11:10:05

Yorum Yap






Yayalara çarpmamak için fren yapan sürücünün çabası yeterli olmadı

Antalya’nın Manavgat ilçesinde önüne çıkan yayaları son anda fark eden motosiklet sürücüsü frene basınca devrildi. Devrilerek yolda sürüklenen motosiklet, yolun karşısına geçmek isteyen karı-kocaya çarparak yaralanmalarına neden oldu.
Kaza, Aşağı Pazarcı Mahallesi Zübeyde Hanım Caddesinde meyd..

Antalya’nın Manavgat ilçesinde önüne çıkan yayaları son anda fark eden motosiklet sürücüsü frene basınca devrildi. Devrilerek yolda sürüklenen motosiklet, yolun karşısına geçmek isteyen karı-kocaya çarparak yaralanmalarına neden oldu.
Kaza, Aşağı Pazarcı Mahallesi Zübeyde Hanım Caddesinde meydana geldi. Alınan bilgiye göre, İbrahim Sözen Caddesi istikametinden Sanayi istikametine yolun sağ şeridinden seyir halindeki Ramazan Erol’un kullandığı 07 AOU 666 plakalı motosiklet, aniden önüne çıkan yayaları görünce frene basınca devrildi. Devrilerek yerde sürüklenen motosiklet, yolun karşısına geçmekte olan Ahmet Çakar ve Tülay Çakar isimli yayalara çarparak yaralanmalarına neden oldu.
Sağlık ekibinin olay yerindeki müdahalesinin ardından ambulansla hastaneye kaldırılan yaralıların hayati tehlikelerinin bulunmadığı bildirildi. Diğer taraftan kaza anı güvenlik kamerası tarafından kaydedildi. Görüntülerde motosikletin önce devrildiği sonra yayalara çarptığı görüldü.
Kaynak : İHA
Ekleme Tarihi : 2023.05.20 13:16:37
Son Düzenlenme Tarihi :





Sıcak hava ağaçları kuşların yuvası yaptı

Mersin’de etkili olan sıcak hava dolayısıyla kentin işlek caddeleri boş kalırken, hayvanlar da korunmak için gölgelik alanlara sığındı. Özellikle kuşlar leğenlere doldurulan suların içinde serinlemeye çalışıp, ağaçların altındaki dallara sığındı.
‘El Nino’ ve ‘La Nina’ olarak adlandırılan okyanus yüzey sularının sıcaklığındaki değişikliklerin yol açtığı sıcak hava kasıp kavuruyor. Meteoroloji Genel Müdürlüğü’nün verilerine göre sıcaklık mevsim normallerinin 4 ila 9 derece üzerinde seyretmeye devam ediyor. Haftanın en sıcak günlerinin yaşandığı bugünlerde termometreler birçok ilde 40 dereceyi geçti. Gelen sıcak hava kütlesinin etkisinde kalan kentler arasında olan Mersin’de de vatandaşlar korunmak için dışarı çıkmamayı tercih ediyor. Kentin en işlek caddeleri neredeyse tamamen boşalırken, iş gereği dışarıda olanlarda gölgelik alanlarda güneşten korunmaya çalışıyor. Öte yandan insanlar gibi hayvanlar da sıcak havadan korunmak için gölgelik alanlara sığındı. Özellikle kuşlar leğenlere doldurulan suların içinde serinlemeye çalıştı. Birçok ağacın dalı da kuşlarla doldu.
Yıllarca Ulu Camii Meydanı’nda kuş yemciliği yapan Ayhan Ekici, "Normalde kuşlar bu şekilde ağaçta durmazlar. Hele ki hepsi birden imkansız durmuyorlar. Ya soğukta ya da sıcak hava olduğunda hepsi ağaçta duruyor. Şu anda ’kuş ağacı’ gibi duruyor. Hava bugün çok sıcak. Leğenlere de su koyuyoruz. Hatta onları sürekli değiştiriyoruz ki kuşlar serinlesinler" diye konuştu.
Kaynak : İHA
Ekleme Tarihi : 2023.07.27 22:43:50
Son Düzenlenme Tarihi :