Öncelikle bende Konyaaltı Belediye Başkanı Cem Kotan’a ‘geçmiş olsun’ dileklerimi iletiyorum.
Başta Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Büşra Özdemir olmak üzere Kepez Belediye Başkanı Mesut Kocagöz ve Döşemealtı Belediye Başkanı Menderes Dal, yakın zamanda operasyon geçiren Konyaaltı Belediye Başkanı Cem Kotan’ı belediye de ziyaret edip, geçmiş olsun dileklerini ilettiler.
Ama Konyaaltı Belediyesi’nden gönderilen konu ile ilgili ilk basın açıklamasında Konyaaltı Belediye Başkanı Cem Kotan, Kepez Belediye Başkanı Mesut Kocagöz ve Döşemealtı Belediye Başkanı Menderes Dal’ı makamında ağırladı. Gerçekleşen ziyaretlerde Türkiye’nin gündemine ilişkin konular değerlendirilirken, ilçeler arasında sürdürülecek ortak çalışmalar ve iş birliği imkanları üzerine görüş alışverişinde bulunuldu” denildi.
Antalya Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Büşra Özdemir’in, Başkan Cem Kotan’ı yine Konyaaltı Belediyesi’nde ziyareti ile ilgili olarak ‘Gerçekleşen nezaket ziyaretinde Antalya ve Konyaaltı’nda devam eden hizmetler, planlanan projeler ve iki kurum arasındaki iş birlikleri masaya yatırıldı. Görüşmede ayrıca, vatandaşların yaşam kalitesini artırmaya yönelik projeler hakkında fikir alışverişinde bulunuldu. Antalya’nın gelişimi için yerel yönetimler arasındaki koordinasyonun önemine dikkat çeken Kotan ve Özdemir, ortak hedefler doğrultusunda iş birliğinin sürdürülmesi konusuna vurgu yaptı” denildi.
CHP’nin içinde bulunduğu şu belirsizlik ortamında Kotan’a yapılan ziyaretlerin sadece ‘geçmiş olsun’ la sınırlı kalmadığı, CHP’deki süreçle ilgili bir hazırlık, fikir alışverişi taşıması ihtimali yüksek.
*Ferudun ÖZGÜNSÜR





