"Tasarrufun t'si yok!"
Saadet Partisi Antalya İl Başkanı Ramazan Düzen, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın tasarruf çağrısını değerlendirdi. Düzen, “Bugün maalesef başta Cumhurbaşkanlığı olmak üzere devlet muazzam bir israf içerisinde. İktidarın politikalarının içinde tasarrufun t’si bile yok” dedi.
Saadet Partisi Antalya İl Başkanı Ramazan Düzen, gündemle ilgili açıklamalarda bulundu. Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın tasarruf çağrısını değerlendiren Düzen, “Bugün maalesef başta Cumhurbaşkanlığı olmak üzere devlet muazzam bir israf içerisinde. İktidarın politikalarının içinde tasarrufun t’si bile yok” dedi. Düzen yerel seçimlere ilişkin olarak da, “Türkiye’nin bütün il, ilçe ve beldelerinde kendi amblemimizle seçimlere gireceğiz. Bu, Saadet Partisi-Gelecek ittifakıdır aynı zamanda” diye konuştu.
YÜK VATANDAŞIN SIRTINDA
Merkez Bankası’nın yüzde 22 olan yılsonu enflasyon tahminini yüzde 58’e çıkarmasına değinen Saadet Partisi Antalya İl Başkanı Ramazan Düzen, mevcut ekonomi yönetiminin ekonomik krize yönelik pratik çözüm ortaya koyamadığını kaydetti.
Düzen, “Bu açıklamalar, bugünkünden daha kötü ekonomik şartlara kendinizi hazırlayın diyor. Burada mağdur olan emeklinin mağduriyetini giderme gibi bir derdi de yok. Biz bunu yapamayız, çünkü enflasyon daha da yükseğe çıkar diyor. Siz bütün yükü geçinemeyen insanın sırtına yüklemekte kararlı olacaksınız, sonra diyeceksiniz ki, çözüm yok. Ne demek çözüm yok! Bal gibi çözüm var, ama siz bunu sadece garibanın sırtına yüklemeye çalışırsanız olmaz” dedi.
‘‘TASARRUFUN T’Sİ BİLE YOK’’
“Sayın Erdoğan, vatandaşları tasarruf etmeye çağırıyor. Bizim bir numaralı talebimiz tasarruftu. Bugün maalesef başta Cumhurbaşkanlığı olmak üzere devlette muazzam bir israf içerisinde. Bir milyona yakın lüks kiralık arabadan bahsediyorlar. Kim bu arabaları kullanıyor. Sadece bir bakan, devlet görevlisi değil onun eşi ve çocukları da kullanıyor. Böyle bir mantıkla siz bu ülkenin problemlerini çözemezsiniz” diyerek sözlerini sürdüren Düzen, seçim öncesi vaatleri ve seçim sonrası uygulamaların birbirine tamamen zıt olduğunu belirtti. Düzen, sözlerinin devamında, “Tasarruf ne demek? Detaya inildiği zaman iktidarın politikalarının içinde tasarrufun t’si bile yok” cümlelerini kullandı.
‘‘AMBLEMİMİZLE SEÇİMLERE GİRECEĞİZ’’
Yaklaşan yerel seçimlere ilişkin partisinin yürüteceği stratejiye ilişkin konuşan Düzen, şunları kaydetti; “Bir numaralı hedefimiz, Türkiye’nin bütün il, ilçe, beldeler de ve Antalya’da kendi amblemimizle seçimlere gireceğiz. Bu Saadet Partisi – Gelecek ittifakıdır aynı zamanda. Biz hem belediye başkanlıklarına, belediye meclis üyelerine ve il genel meclisi adaylarımızı belirleyeceğiz ve inşallah güzel bir netice alacağımız ümit ediyorum. Bazı yerlerde dirsek teması olabilir mi bu o günkü şartlarda ortaya çıkabilir. Biz bugüne kadar genel seçimde kendi amblemimizle girmediğimiz için sıkıntı yaşadık ama şimdi kolları sıvayıp Anadolu’yu bir baştan bir başa taramak ve insanlarımızı uyarmak zorundayız. Ümidimiz o ki vatandaşlarımız Saadet Partisi olarak bizim ideallerimizi yaşadıkları sorunun çözümü olarak görecekler.”
MECLİS’İN EN ETKİLİ GRUP OLACAĞIZ
Türkiye Büyük Millet Meclisi’nde (TBMM) Gelecek Partisi ile ortak kurulan Saadet Partisi Grubu’na ilişkin değerlendirme yapan Düzen, Millî Görüş siyasetinin yeni bir döneme girdiğini ifade ederek, “Hakikaten uzun bir zaman iktidar olamadık ve Meclis’te de temsil edilemedik. Geçen sene bir tane vekilimiz vardı. Biz bu genel seçimlerde kendi amblemimizle girmeyerek ciddi bir risk aldık. Bazı arkadaşlarımız da bu durumu tenkit ediyorlar. Doğru, bu çok büyük ve ciddi bir adımdı. Risk alırken bizim düşüncemiz iki noktaya kilitlenmişti. Bir, biz bugünkü sistemi değiştireceğiz ve sistemi değiştirebilmek için hem cumhurbaşkanlığını kazanmamız hem mecliste çoğunluğu elde etmemiz icap ediyordu. İkincisi biz iktidar ortağı olacak, icraatlar da söz sahi olacağız diye bu adımları attık. Ama başarılı olamadık. Ancak biz 20 yıl sonra mecliste varız ve bir güzel çalışma neticesinde Saadet Partisi ve Gelecek Partisi milletvekillerini bir araya getirerek Meclis’te grup kurma başarısını elde ettik. Bu çok önemli bir adım çünkü bundan sonra mecliste bizim sesimiz duyulabilecek. Her konuda sesimizi duyulabilecek ve fikirlerimizi kamuoyuna aktarmış olacağız. Meclis’te bizim grubumuzun etkili olacağını ifade edebilirim çünkü hakikaten bu ülkenin faydasına olduğuna inandığımız birçok konuda mecliste ısrarlı olacağız” dedi.
* SP BASIN
Kaynak : Haber Merkezi
Ekleme Tarihi : 2023.07.30 13:57:53
Son Düzenlenme Tarihi :
Kepez’in Bilim Teknoloji Tırı, öğrencilerle buluştu
Kepez Belediyesi’nin 19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı’nda Antalya’nın çocuk ve gençlerine armağan ettiği ‘Bilim Teknoloji Tırı’nın ilk durağı Fatma Parıltı Ortaokulu oldu. Öğrenciler, Türkiye’nin ilk ve tek Bilim Teknoloji Tırı ile beraber 10 bin kitabın yer aldığı gezici kütüphane OKUBÜS ve milli..
Kepez Belediyesi’nin 19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı’nda Antalya’nın çocuk ve gençlerine armağan ettiği ‘Bilim Teknoloji Tırı’nın ilk durağı Fatma Parıltı Ortaokulu oldu. Öğrenciler, Türkiye’nin ilk ve tek Bilim Teknoloji Tırı ile beraber 10 bin kitabın yer aldığı gezici kütüphane OKUBÜS ve milli gurur Togg’la tanıştı.
Türkiye’nin ilk ve tek Bilim Teknoloji Tırı, çocuk ve gençlere bilim taşıyor. Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü’nün, 19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı’nda Antalya’nın çocuk ve gençlerine armağan ettiği ‘Bilim Teknoloji Tırı’nın ilk durağı Fatma Parıltı Ortaokulu oldu. Kepez Belediyesi’nin 10 bin kitapla yola çıkan OKUBÜS ve ülkemizin milli gururu Togg’da Fatma Parıltı Ortaokulu bahçesinde öğrencilerin ve vatandaşların ziyaretine açıldı. Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü de, öğrencilerin Bilim Teknoloji Tırı, OKUBÜS ve milli gurur Togg’la tanışma mutluluklarına ortak oldu. Bilim Teknoloji Tırı’nın bilim seferine Fatma Parıltı Ortaokulu’ndan başladığını bildiren Başkan Tütüncü, “Bu tırın içerisinde bilim var, teknoloji var, gelecek var.” dedi.
Öğrencilere kitap okuyup okumadıklarını da soran Başkan Tütüncü, “Bugün içinde 10.000 kitap bulunan gezici kütüphanemiz OKUBÜS’Ü de sizlere getirdik. Kitapların sevgi dolu dünyası sizleri bekliyor.” diye konuştu.
Milli gurur TOGG
Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, Fatma Parıltı Ortaokulu’na geldiği milli gururumuz Togg’u göstererek, “O otomobili kimler yaptı biliyormusunuz? O otomobili Türkler yaptı. O otomobili biz yaptık. O otomobil Türkiye’nin otomobiliO otomobili yapan aslında bu ülkenin gençleri O otomobilin nasıl yapıldığını sizlere bu bilim tırının içerisinde öğretiyoruz. O yazılımların İHA’larda, SİHA’larda nasıl kullanıldığını bu tırın içerisinde sizlere öğretiyoruz.” dedi.
Öğrencilere, “Aranızda bilim insanı olmak isteyen var mı? diye soran Başkan Tütüncü, bilim insanı olmak isteyenler için Dokumapark’ta Türkiye’nin en büyük Bilim Merkezi’nin bulunduğunu söyledi. Başkan Tütüncü, bürokratlarından planlama yapılarak Fatma Parıltı Ortaokulu öğrencilerinin Antalya Bilim Merkezi’nde misafir edilmesini istedi. Kepez’de 21 tane kütüphane olduğunu da bildiren Başkan Hakan Tütüncü, “ Antalya Bilim Merkezi’ne geldiğinizde bu kütüphaneleri de görme imkanına sahip olacaksınız. Eğer kitap okumak istiyorsanız da o kütüphaneleri kullanarak en güzel şekilde kitaplara ulaşabilme imkanınızolacak. Sizleri o kütüphanelerimizde de misafir etmek isteriz. Öncelikle gezen kütüphanemiz OKUBÜS’ü görün orada kitap okumanın lezzetini yaşayın.” dedi.
Türkiye’nin ilk ve tek Bilim Teknoloji Tırı, çocuk ve gençlere bilim taşıyor. Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü’nün, 19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı’nda Antalya’nın çocuk ve gençlerine armağan ettiği ‘Bilim Teknoloji Tırı’nın ilk durağı Fatma Parıltı Ortaokulu oldu. Kepez Belediyesi’nin 10 bin kitapla yola çıkan OKUBÜS ve ülkemizin milli gururu Togg’da Fatma Parıltı Ortaokulu bahçesinde öğrencilerin ve vatandaşların ziyaretine açıldı. Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü de, öğrencilerin Bilim Teknoloji Tırı, OKUBÜS ve milli gurur Togg’la tanışma mutluluklarına ortak oldu. Bilim Teknoloji Tırı’nın bilim seferine Fatma Parıltı Ortaokulu’ndan başladığını bildiren Başkan Tütüncü, “Bu tırın içerisinde bilim var, teknoloji var, gelecek var.” dedi.
Öğrencilere kitap okuyup okumadıklarını da soran Başkan Tütüncü, “Bugün içinde 10.000 kitap bulunan gezici kütüphanemiz OKUBÜS’Ü de sizlere getirdik. Kitapların sevgi dolu dünyası sizleri bekliyor.” diye konuştu.
Milli gurur TOGG
Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, Fatma Parıltı Ortaokulu’na geldiği milli gururumuz Togg’u göstererek, “O otomobili kimler yaptı biliyormusunuz? O otomobili Türkler yaptı. O otomobili biz yaptık. O otomobil Türkiye’nin otomobiliO otomobili yapan aslında bu ülkenin gençleri O otomobilin nasıl yapıldığını sizlere bu bilim tırının içerisinde öğretiyoruz. O yazılımların İHA’larda, SİHA’larda nasıl kullanıldığını bu tırın içerisinde sizlere öğretiyoruz.” dedi.
Öğrencilere, “Aranızda bilim insanı olmak isteyen var mı? diye soran Başkan Tütüncü, bilim insanı olmak isteyenler için Dokumapark’ta Türkiye’nin en büyük Bilim Merkezi’nin bulunduğunu söyledi. Başkan Tütüncü, bürokratlarından planlama yapılarak Fatma Parıltı Ortaokulu öğrencilerinin Antalya Bilim Merkezi’nde misafir edilmesini istedi. Kepez’de 21 tane kütüphane olduğunu da bildiren Başkan Hakan Tütüncü, “ Antalya Bilim Merkezi’ne geldiğinizde bu kütüphaneleri de görme imkanına sahip olacaksınız. Eğer kitap okumak istiyorsanız da o kütüphaneleri kullanarak en güzel şekilde kitaplara ulaşabilme imkanınızolacak. Sizleri o kütüphanelerimizde de misafir etmek isteriz. Öncelikle gezen kütüphanemiz OKUBÜS’ü görün orada kitap okumanın lezzetini yaşayın.” dedi.





